niedziela, 25 maja 2014

Witamy!

Jak zdążyliście zauważyć - jesteśmy nową ocenialnią blogów o tematyce narutowskiej. Strona jest w remoncie, dopiero powstaje, więc prosimy o uzbrojenie się w cierpliwość. Już niedługo będziecie mogli zgłaszać swoje blogi do oceny.

Ocenialnia rinnegan powstała z myślą o zebraniu i ocenieniu blogów z opowiadaniami (tylko fandom Naruto!) i to na tekście skupimy się najbardziej. Strona ta, jednak ma na celu nieść pomoc młodym autorom - po prawej stronie zauważycie PORADY (niestety niektóre podstrony nadal w budowie). W tym miejscu znajdziecie wiele wskazówek - jak pisać, jakich błędów nie popełniać, jak poprawnie stosować interpunkcję, oraz będziecie mogli zapytać nas o radę.

Szukamy także oceniających! Niedługo zostanie otwarty nabór.

Ocenialnia została założona przez Ghastly i Ikulę. To my tutaj rządzimy. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, zapraszamy: ocenialnia.rinnegan@gmail.com.

6 komentarzy:

  1. Joł moje piękne robaczki, więc...
    Popularne poprawiłam, tytuł już się nie rozkracza, więc nawet jak będziecie miały tytuł długi do księżyca - powinno być ok. Jednak w razie problemów, zys zgłaszacie się do mnie xD.

    Date poprawiłam, nie jestem pewna co do PONIEDZIAŁKU, ale raczej powinno być już w jednej linii...

    Zrobiłam też lepiej prezentujące się podmenu, bo mnie wkurzało, że te kwadraciki nie były jednej szerokości. Wyglądało to słabo, więc już tego nie ma.

    Myślę, że zabawa z uzupełnianiem moich luk, których pierwotnie nie przewidziałam, została zakończona.
    Także wymeldowałam się i nie jestem już adminem xD.
    Kocham was i wgl... <--- co za tandeta, haha.

    Będę waszym bacznym obserwatorem i wkurzaczem po wsze czasy xD.
    Kupiłyście mnie ^^
    Pozdrawiam :* i znowu trochę kocham, chociaż do Ghastly użyję: nienawidzę Cię xD. Brzmi estetyczniej i bardziej realnie ^^. (nie wyspałam się, więc gadam głupoty)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah Też cię nienawidzę XD
      A blog w końcu zaczął wyglądać i działać!
      Dziękujemy za szablon i tak - mroczne zostało dodane do linków XD

      Usuń
    2. Teraz wódka na stół i chlejemy do rana. Zrobimy tournee po POLSCE! Vipy z nas xD. hahaha. Dobra już nie spamuje pierdołami, bo wstyd sobie przynoszę xD.

      Czekam na otwarcie :*
      Buziak!

      Usuń
    3. Nie rozdrabniajmy się. Zróbmy tournee po Europie! Mogę załatwić alko. :P
      A otwarcie to chyba już. Regulamin dodany, można się zgłaszać, więc do pracy rodacy ;)

      Usuń
  2. Yoł! Czekać czekać i się doczekać! Teraz nic tylko otworzyć piwko i uzbroić się w kolejne dawki cierpliwości. Czuję, że to otwarcie będzie na miarę czerwonych wstęg i nożyczek większych ode mnie. ^^
    Powodzenia dziewczęta! Będę skrupulatnie śledzić Wasze poczynania! Mam nadzieję, że nie przyniosę wstydu >.<.
    Y: Tu już to zrobiłaś ciemnoto...
    P: Jesteś moim rozdwojeniem jaźni, nie matką, więc łaskawie stul dziób.
    Y: Powiedziała co wiedziała, ryłem glebę zaorała.
    P: Wybaczcie jej... jest nieokrzesana i wyżywa się na mnie fizycznie... oraz psychicznie.
    Y: Kto na kim się wyżywa...? =_=

    W każdym bądź razie życzę powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Patuś i Yui :D Jakżem się cieszę, widząc was w tym zacnym miejscu.
      Trzymajcie kciuki i kłóćcie się mniej (ale tylko troszeczkę) ;)

      Usuń